ďťż

PORTA drzwi - reklamacja - ku przestrodze innym!!





Arek99 - 02-10-2006 11:04
Kupowałem 8 par drzwi porta wraz z ościeżnicami. Po zapłacie i dostawie przyszedł czas na montaż. Okazało się że 1 para drzwi jest pęknięta - uszkodzenia nie było widać przez opakowanie. Zgodnie z warunkami gwarancji odstąpiłem od montażu i zgłosiłem reklamację. Firma Porta dwukrotnie odmówiła mi uznania reklamacji, bo twierdzi, że uszkodzenie było widoczne przez folię opakowania i to moja wina, że nie obejrzałem dokładnie drzwi (przez folie i karton) w czasie dostawy. Autoryzowany sprzedawca, u którego kupiłem drzwi przychyla się do mojej opinii, że uszkodzenie nie było widoczne w momencie dostawy, przed zdjęciem opakowania, ale porta nic sobie z tego nie robi. Ponadto, jedna ościeżnica miała pękniętą listwę, w drugiej listwa była porysowana i wypaczona, ale tych problemów nawet nie zgłaszałem. Ostrzegam przed zakupem drzwi tej firmy - a jeżeli już to po dostawie wszystko rozpakujcie i dokładnie obejrzyjcie w obecności sprzedawcy.





Cypek - 02-10-2006 13:19
A ja dostałem 5 dni na rozpakowanie i obejrzenie wszystkich drzwi.
W jednych była pęknięta szybka i wymieniono ją w 48 godzin.



marcin976 - 11-12-2006 19:03
Witam

A jak z terminami dostawy drzwi i ewentualnego ich montażu?????



_ZBYCH_ - 11-12-2006 19:57
To i ja napiszę swoje przeboje z Portą.

Kupiłem pięć sztuk drzwi fornirowanych + ościeżnice opaskowe. Czekałem na dostawę sześć tygodni.

W końcu przyjechały. Jedna z ościeżnic była pęknięta, a na jednych z drzwi był peknięty w dwóch miejscach fornir :-? . Zgłosiłem reklamację. Po kilku dniach przyjechał przedstawiciel Porty i stwierdził, że ościeżnicę wymienią, bo nie ma śladów uszkodzenia opakowania, a pęknięty fornir na drzwiach on musi zgłosić w firmie i tam zadecydują.

Na na nową ościeżnicę musiałem czekać dwa tygodnie, bo była robiona na zamówienie. Po tygodniu dzwoni przedstawiciel porty, że zabiorą drzwi do naprawy :roll:. Przyjechali i zabrali.

Nowa ościeżnica przyjechała po dwóch tygodniach. Po kolejnych dwóch tygodniach dzwonią, że drzwi już są gotowe. Pojechałem i odebrałem.

W domu rozpakowałem, oglądam i co widzę? Pęknięcia lakieru jak były, tak zostały, tylko zostały wypełnone lakierem :evil:
Zmęczony całą sprawą, zamontowałem już takie drzwi, jakie były :(

Mogłem dalej walczyć, ale szkoda mi zdrowia. Mam masę innych problemów, więc darowałem sobie kolejną reklamację :-?

Swoją drogą, to bardzo nieładnie, że w firmie Porta sprzedają za kupę kasy wadliwy towar (bo skoro opakowanie nie było uszkodzone, to znaczy, że uszkodzenie było przed zapakowaniem towaru, czyli w fabryce! Po co im kontrolerzy, skoro z fabryki wyjeżdża wadliwy towar! Liczą na to, że może się uda wcisnąć klientowi wadliwy towar, albo że wadliwy towar ulegnie dodatkowemu uszkodzeniu w transporcie i do nich wróci :roll:.
Sam już nie wiem...





Arek99 - 12-12-2006 08:05
ja tez dałem sobie spokój z dalszymi reklamacjami i rozmowami z portą. Zregenerowałem pęknięcie forniru wew własnym zakresie i zamontowałem drzwi. Na chodzenie po sądach nie mam czasu, ale gdybym miał to na pewno bym nie odpuścił. Tak jak pisze Zbych - za takie pieniądze oczekuje się jednak produktu - może nie super jakości, ale chociaż poprawnie wykonanego, bez wad i uszkodzeń. Ale jak to u nas bywa - wypchnąć do klienta i niech się martwi!



marcin976 - 12-12-2006 10:33
Qrna, aż się boję, akurat właśnie stoję przed dylematem wyboru producenta drzwi :evil:



marcin-jogo - 12-12-2006 11:10
Nie chce mi się strzępić języka na temat porty. W skrócie syf i malarja. Tandetne ościeżnice, schodząca farba a wilgoć dla nich to zabójstwo, stuknij drzwiami a szprosy odpadają. Nadają się do wycięcia i wywalenia. A chcieliśmy pełne drewniane(zabejscowane i lakierowane) nie wiem co nas podkusiło. DO DOMU TYLKO PEłNE DREWNO! [ale to moja prywatna opinia]



mmmad - 28-12-2006 00:07
U mnie drzwi montowala ekipa autoryzowana przez Porte. 12 wewn. i 1 zewn. Jedno z wewn. bylo uszkodzone, nawet nie wiedzialem jak, bo montazysta wcale ich nie zamontowal tylko od razu do reklamacji. Na zewnetrznych po zamontowaniu zobaczylem odklejony fornir - montazysta poszedl mi nieco na reke i zostawil drzwi. Po trzech tygodniach przyjechal ponownie z nowymi drzwiami.



marcin-jogo - 22-02-2007 15:00
Ku przestrodze:
http://images20.fotosik.pl/81/d4c515c3c05f7da0.jpg
http://images20.fotosik.pl/81/b1f3cca987df4cae.jpg
http://images21.fotosik.pl/12/3e6ef38146e7ebb4.jpg



luk__25 - 22-02-2007 21:44
Zgodnie z ustawą masz wybór zgłosić reklamację albo u SPRZEDAWCY albo u PRODUCENTA.
pozdrawiam



Kasia i Paweł - 17-04-2007 10:50
to i ja dorzucę swoje trzy grosze.
Po montażu ościeżnicy Porta do dużych, dwuskrzydłowych skrzydeł okazało się, że skrzydła się nie schodzą dosłownie o 1cm. Po zgłoszeniu do porty, pan w bardzo obsceniczny sposób pouczył nas, iż przed montażem powinniśmy byli złożyć tą oscieżnicę (chyba na podłodze) i spasować skrzydła stwierdzając, że wymiar nie gra. Ciekawe kto potrafi wyregulować skrzydła na "luźno" i stwierdzić omyłkę w wymiarze o ten 1cm na szerokości ponad 150cm, przy dwóch skrzydłach



agaga29 - 18-04-2007 14:40
O rety !! MARCIN-JOGO te zdjęcia są straszne jestes pewien że to są "nowe "drzwi?? Kurcze mam problem bo zajmuję się sprzedażą i montazem okien a chcę poszerzyc ofertę o drzwi wew i zew myslałam nawet o Porcie ale teraz....
hmm
pozdrowionka
może ktoś poleci mi solidnego producenta??



mdorota11 - 09-05-2007 10:07
u nas drzwi w łązience wyglądają właśnie jak te wklejone przez Marcin-jogo. U znajomych było to samo. Drzwi użytkowane są w łazience i są drzwiami łazienkowymi. Porażka.



marcin-jogo - 09-05-2007 17:19

u nas drzwi w łązience wyglądają właśnie jak te wklejone przez Marcin-jogo. U znajomych było to samo. Drzwi użytkowane są w łazience i są drzwiami łazienkowymi. Porażka. Tylko pełne sosnowe, a cena ta sama :D



mmmad - 12-07-2007 14:15

U mnie drzwi montowala ekipa autoryzowana przez Porte. 12 wewn. i 1 zewn. Jedno z wewn. bylo uszkodzone, nawet nie wiedzialem jak, bo montazysta wcale ich nie zamontowal tylko od razu do reklamacji. Na zewnetrznych po zamontowaniu zobaczylem odklejony fornir - montazysta poszedl mi nieco na reke i zostawil drzwi. Po trzech tygodniach przyjechal ponownie z nowymi drzwiami. Na wiosne tego roku drzwi zewnetrzne ulegly jakiemus zawilgoceniu, sczernialy i nieco sie wypaczyly. Porta uznala reklamacje i wymieniła drzwi.



Darek Rz - 13-07-2007 14:19
Witam

To i ja dołożę Porcie . Należę do tych szczęśliwców którzy nie kupili ich drzwi .A dlaczego ?? Otóż szukając drzwi wewnętrznych swoje kroki skierowałem równiez do salonu Porty . Po wejściu zapytałem ile czasu trwało by zrealizowanie takiego to a takiego zamówienia . Człowiem za biurkiem stwierdził 4-6 tygodni . Na moje zdziwienie ze dlaczego tak długo stwierdził .................cyt . To idź pan sobie gdzie indziej :o ............... więc poszedłem nie omieszkając powiedzieć mu parę słów .

pozdrawiam



Jacki - 24-07-2007 23:17
ładne buty, ja mam portę kupiona od 3 miesięcy, jeszcze nie rozpakowane.
Aż ciarki mnie przeszły. :(



ANDIX - 03-08-2007 19:12
Chwalili, że fajne, szczelne itd. A mnie wkurzają, bo otwierają się cieżko-jak lodówka, a dolna uszczelka piszczy nieprzyjemnie. Może ma ktoś na to radę co zrobić aby zmniejszyć opór przy otwieraniu i czym posmarować tę uszczelkę, aby nie straszyła mi gości jak drzwi otwieram.
Poza tym mam 12 kpl drzwi białych z szybami, łazienkowe i bez. Póki co, 3 lata i nie narzekam. Montowałem sam po wszystkich robotach mokrych w budynku (nie znoszą wilgoci). Wyglądają całkiem dobrze. Czego odradzam -ościeżnic z "papindeklu" są dość ładne, ale trudne w montażu (wykończenie szpalet tylko na sucho-bez mokrych zapraw itp) i później widać łączenia, co wkurza w nowym domu.



rob_72 - 03-08-2007 20:23
Szanowni Państwo
Czytam te wszystkie posty o takich i takich drzwiach i tak sobie myślę ,że większość z Was kupywałe te drzwi ze względu na reklamę i prawdopodobnie w markecie .
Sam zajmuję się od kiliku lat montażem oraz sprzedażą stolarki otworowej i muszę niestety stwierdzić ,że tego typu wyrobów niekupuje się w markietach.
Kiedyś miałem dwóch dostawców drzwi ,których wyroby do dnia dzisiejszego można znaleźć w każdej Castoramie i co się okazało - cenniki jakie były przygotowywyane dla dilerów niestety bardzo mocno różniły się w górę od cen brutto oferowanych przez Castoramę więc ja "gupi" mówie do mojego dostawcy ,że w tej cenie również kupiłbym parę palet tych drzwi ,a facet do mnie krótko zwięźle i na temat "Panie czyś Pan ogłupiał tam idzie największy badziew ,który tylko tak samo wygląda po co Panu reklamacje".
Innym razem również sam przewiozłem się na drzwiach f KRONODOOR i to na przetargu do szkoły i co się okazało ano drzwi tej świetnej firmy potrafiły pracowac nawet do 1,5cm w szerokości po zmnianie wilgotnośći. Kupiłem inne na własny koszt bo od nich reklamacji raczej się nie uzyska .Sprawdzcie jeszce czy macie chociaż ramiak drewniany czy sam MDF .
Pozdrawiam



Jesters - 07-08-2007 21:56
No to porte wykreślam z ew zakupów

JesterS



piotrulex - 10-08-2007 13:31
my mamy porty jakies 5 lat i nic sie nie dzieje. tylko zlote klamki maja tak jakby spekany lakier a reszta super wlacznie z mala wilgotna lazienka iwoda na podlodze po prysznicu

teraz do nowego domu jeszcze nie wybralismy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ewagotuje.htw.pl