REKLAMACJA -pomoc
alice - 09-01-2004 13:14
W obecnym domu mam panele firmy KRONOPOL. Po rocznym użytkowaniu panele zaczęły się wypaczać na brzegach :( i wyglądają jakby miały z 3-4 lata.Trochę zwlekałam z reklamacją. Ponieważ uznałam, że to przypadek.Było tego mało. Obecnie 23.01.04 będzie 2 lata od zakupu i z 64 m2 liczę, że połowa jest wypaczona.
Co do reklamacji, to ją złożyłam na początku listopada do Leroy Merlin. Na odpowiedź czekałam przeszło 3-4 tygodnie. Dostałam ją dopiero po moich interwencjach.Dostałam odpowiedź ( do dnia dzisiejszego nie dostałam jej pisemnie tylko fax"em) od KRONOPOLA , że nie przyjmują reklamacji,ponieważ:
1.Za późno złożyłam (rok rękojmi),
2.Gwarancja (dostałam ją dopiero w momencie składania reklamacji) nie obejmuje takiej wady.
Pomóżcie. :P Czy na odpowiedź nie powinnam czekać tylko 14 dni nawet po roku rękojmi?
Pozdrawiam
Kasia
- 10-01-2004 18:40
Czy nikt nie może pomóc :-?
- 10-01-2004 19:00
Najlepiej zadzwoń do Rzecznika praw Konsumenta - jest w każdym większym mieście i się dowiedz
pomóc może jedynie parkieciarz układając nową podłogę.
Po pierwsze jaj już wspomniałaś gwarancja tego nieobejmuje a rękojmia już minęła. Zresztę masz tylko 30 dni na złożenie reklamacji od zauważenia wady, a ty zwlekałaś cały rok :( l Czasy w strefie CET. Teraz jest 08:11 - 10-01-2004 19:02
pomóc może jedynie parkieciarz układając nową podłogę.
Po pierwsze jaj już wspomniałaś gwarancja tego nieobejmuje a rękojmia już minęła. Zresztę masz tylko 30 dni na złożenie reklamacji od zauważenia wady, a ty zwlekałaś cały rok :(