Reklamacja uslugi
Dipe - 27-08-2006 17:02
Witam mam pytanie prowadze firme budowlana niedawno wykonalem remont dla klijeta, po zakonczeniu remontu klijent dokonal ogledzin mieszkania i nie wniusl zadnych uwag co do wykonania uslugi wyplaci mi nalezna gotowke. Przez dwa tygodnie byl spokuj klijen niezglaszal zadnych wad , az tu dostaje pismo od owego klijeta iz calos prac jest zle wykonan i zada zwrotu kosztow remontu, bo w przeciwnym razie odda sprawe do sadu. Miedzy innymia zazuca mi uszkodzenie wanny plytek i wiele innych zeczy , a pozakonczeniu prac przez moja firme uslugi w tym mieszkaniu wykonywaly jeszcze dwie inne firmy. Mam pytanie co on moze mi zrobic?
Zgory dziekuje za pomoc.
pi0tr - 27-08-2006 17:21
wydaje mi się że może reklamować tylko wady ukryte które nie były widoczne "gołym" okiem. Wady widoczne powinien ci wskazać podczas odbioru i sporządzić stosowny protokół.
Zadzwoń np. do federacji konsumentów i podpytaj ....
pozdr.
M@riusz_Radom - 27-08-2006 17:46
Niech idzie do sądu. Według mnie taką informację rozesłał do każdej z firm, które u niego pracowały i teraz szuka jeleni.