ďťż

sypialnia żóło-jarzębinowa??





popcarol - 09-03-2010 08:34
Dokladnie, nie spiesz sie, lepiej nie wymieniac potem tak wielkich mebli ;)
Ciekawa jestem jak to wyjdzie :=)





oreganka - 10-03-2010 08:14
co myślicie o takich łóżkach?
http://brw.com.pl/files/produkty/559...1265361819.jpg
http://brw.com.pl/files/produkty/559...1265361819.jpg



popcarol - 10-03-2010 08:38
Oba takie same wkleilas? BRW, czyli plyta, ja jestem na nie :(
Forma ladna, ale kolor i okleina... :roll:
Jesli musi byc plyta, (chociaz drewniane mozna znalezc niedrogo), to niech bedzie biala...

Zrodlo niedrogich, fajnych lozek z drewna:
www.seart-meble.pl
Wlasnie czekam na lozko od nich:)

Stawialabym na drewno zabejcowane na bialo, bo lozka w okleinie olchy miodowej czy z tego co masz meble chyba bym nie chciala...



joliska - 10-03-2010 08:48
Popieram Popcarol - łóżko białe, będzie wyglądało lżej i nie będzie kłopotu z dopasowaniem odcieni "drewna". Przy tej propozycji, którą wkleiłaś, robi się kompletny misz-masz: nawet jeśli wybierzesz wybarwienie "olcha" czy "calvados" nie będą takie same, jak te, które już masz :(

Przejrzyj łóżka na www.sklep.meble.pl - jest ich mnóstwo, w różnych wykończeniach, wybarwieniach i cenach :)





oreganka - 10-03-2010 09:10
no ok może i nie dobierze się idealnie

ale jak kupię biale to tez będzie misz masz
drzwi calvados
meble olcha
panele wiąz
łóżko białe
i to wszystko na niecałych 9m2



popcarol - 10-03-2010 09:25
Bedzie, ale mniejszy. Biale lozko bedzie malo zauwazalne, zwlaszcza przykryte ladna narzuta. A kolejny odcien cieplej miodowej okleiny to bedzie zdecydowanie za duzo.
Np z www.seart.pl

http://www.seart.pl/images/lozka/classic.jpg

368 zl + transport, lozko oczywiscie BIALE (doplata za kolor chyba troszke, ale nie wiem ile) Prawdziwe drewno! Nie kolejna okleina... jak Ci sie znudzi kolor, albo kupisz nowe meble do sypialni, lozko bedzie mozna przemalowac jesli nie bedzie juz pasowalo!



Damro - 10-03-2010 10:19
a takie łóżko?Niedrogie a ładne i drewniane no i w kolorze olcha który wydaje mi się że najbardziej będzie pasowało do twojego zestawu.
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=945515980



ellaj - 10-03-2010 18:12
Do mebli pokojowych chyba to by bardziej pasowalo. Chocicaz ja wole proste formy...



joliska - 10-03-2010 18:38

a takie łóżko?Niedrogie a ładne i drewniane no i w kolorze olcha który wydaje mi się że najbardziej będzie pasowało do twojego zestawu.
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=945515980
Oreganka ma zamiar zmienić za jakiś czas meble w sypialni... I wtedy co, wymienił stryjek siekierkę na kijek???

Poza tym do małego pokoju łóżko bez wysokiego przodu.

Oreganko,

wiem, że wykończenie mieszkanka wykańcza Cię finansowo, ale tym rozważniej powinnaś planować zakupy: nie stać Cię na rzeczy tanie. Pomyśl o tym także w kontekście kanapy do pokoju dziennego - możesz bez niej żyć przez czas jakiś, a odłożone kilkaset złotych wydatnie wpłynie na jakość Twoich zakupów.
Przecież lepiej poczekać i kupić coś fajnego, niż kupować na chybcika i za rok płakać, że chce się zmienić na inne.



oreganka - 10-03-2010 22:51
porażka
panele jak się okazało mają nieco inny odcień niż mi się w sklepie wydawało
ich struktura i kolor to porażka
słoje i różne odcienie :( widać łączenia everywhere



DoniaSuzzi - 10-03-2010 22:59

porażka
panele jak się okazało mają nieco inny odcień niż mi się w sklepie wydawało
ich struktura i kolor to porażka
słoje i różne odcienie :( widać łączenia everywhere
Hehe miałam podobne odczucie (jak nie gorsze), jak położyli nam panele w salonie, .. a później, jak ponownie przyjechałam do domu to zrobiły na mnie piorunujące wrażenie i dziś nie zmieniałabym ich na żadne inne! :wink: Także myślę, że to tylko chwilowe oreganko! Jak skończysz cały remont, pewnie będziesz bardzo zadowolona! Wrzuć zdjęcia - na pewno nie jest tak źle i uszy do góry!



joliska - 11-03-2010 07:23

porażka
panele jak się okazało mają nieco inny odcień niż mi się w sklepie wydawało
ich struktura i kolor to porażka
słoje i różne odcienie :( widać łączenia everywhere
Przemilczę ...



oreganka - 11-03-2010 07:55


Przemilczę ...
dlaczego??



joliska - 11-03-2010 08:07
Bo mi Cię szkoda :) Chciałaś uporządkować kolory drewna, a spotęgowałaś zamieszanie.



oreganka - 11-03-2010 08:14
niestety:(
póki co mam wrażenie że ta podłoga dominuje
a miało być na odwrót:(



popcarol - 11-03-2010 08:35
Foty wrzuc, moze nie jest tak tragicznie?



oreganka - 11-03-2010 22:01
ok są foty

nie o taki efekt nam chodziło, panele w sklepie wśród tych wszystkich ciemnych wydawały się naprawdę jasne
prawda jest taka że są raczej w ciepłym żółtym kolorze
teraz help mi jaki kolor mebli i kanapy?
tylko błagam nie piszcie że biały bo umrę natychmiast śmiercią tragiczną
http://images36.fotosik.pl/158/cc2a09a76cb5b6eamed.jpg
sama je układałam jestem szalenie z siebie dumna, pomimo tego że nie dało się żadnego sensownego wzoru z tego ułożyć



DoniaSuzzi - 11-03-2010 22:23
Mnie się wydaję, że po prostu nie podobały Ci się te szare i przemawiają do Ciebie ciepłe kolory :wink: Mnie się bardzo podobają, wcale nie są takie złe, ani wcale to tragicznie nie wygląda jak pisałaś. Jest bardzo ok! :D No i wielki szacun,że układałaś je sama! :o Brawo! :) Ja bym dała meble jakieś jaśniutkie (pokój jest malutki) .. może sosnowe? Nie są drogie, a ładne :)



oreganka - 11-03-2010 22:29
pokój ma 5,6x3
więc jest średnio ustawny

na jednej stronię planuję zabudować szafę i nie bardzo wiem jak to zgrać z widokiem na calvadosową kuchnię
może szafa z mrożonego szkła?w drzwiach mam takie szyby
tylko może jakieś narożniki tej szafy z drewna z którego będzie stół i reszta mebli w salonie
pod oknem narożnik
i jeszcze gdzies jakiś stół z krzesłami



popcarol - 12-03-2010 08:10
Na moje oko masz 2 wyjscia, zeby z tego dobrze w miare wybrnac ;)

1/przemalowujesz sciany na jasnutki szary / biel zlamana szaroscia lub innym zimnym kolorem
2/kupujesz biale meble, kanapa moze byc szara.

(do tych paneli zrobilabym sama u siebie i punkt 1 i 2 :roll: )

Jesli meble i sofa beda w cieplych kolorach, bedziesz codziennie wracac do budyniowego mieszkania :/

Ta fotka to sypialnia, gdzie maja stac te meble w okleinie calvados?
Jesli tak, to lozko tylko biale tu widze... kolejna jasna okleina i bedzie milion wzorkow...
Jak wyglada salon?



DoniaSuzzi - 12-03-2010 08:19

Jesli meble i sofa beda w cieplych kolorach, bedziesz codziennie wracac do budyniowego mieszkania :/ Brzmi bardzo smakowicie :wink:



joliska - 12-03-2010 08:36

Jesli meble i sofa beda w cieplych kolorach, bedziesz codziennie wracac do budyniowego mieszkania :/ Brzmi bardzo smakowicie :wink: Ale nawet najpyszniejszy budyń po 2 dniach wywołuje odruch wymiotny ;)

Oreganko,

mogę tylko życzyć Ci powodzenia w doprowadzaniu Twojego mieszkania do stanu dla Ciebie idealnego. Jako że jestem z frakcji zimno-szaro-białych, pasuję :)



oreganka - 12-03-2010 08:51
ta fotka to salon

sypialnia jest malutka



joliska - 12-03-2010 08:54
:o Sądziłam, że to sypialnia... Zdjęcie zrobione jest niefortunnie czy jednak rozmiary trochę się różnią od tych podanych na planie?



oreganka - 12-03-2010 08:54
jolisko dziękuję za pomoc

ja po prostu chyba nie trawię w swoim otoczeniu na dłuższą metę zimno szaro białych kolorów
i podświadomie i tak wybieram ciepłe budyniowe;]



oreganka - 12-03-2010 09:33
nie do końca chyba jednak rozumiem czym się wyróżnia budyniowe i mdłe wnętrze

dlaczego to nie jest mdłe, a podloga i kolor ścian podobne?

no tutaj co prawda sa ciemne meble, ale może ja też bym mogła mebelki w kolorze orzecha?
http://inspiracje.leroymerlin.pl/medium/6235_pokoj.JPG



popcarol - 12-03-2010 10:00
Mdle to akurat ja lubie ;) Budyniowosc robi za duzo cieplych kolorow na raz ;)
Zobacz na kolor scian tutaj - ta po lewej chyba biala, ta niby ciepla tez jasniutka, blizej jej do bieli niz do kremu.
Kanapa tez prawie biala - biel jest chlodnym, zimnym kolorem.
Ciemne meble - tutaj wenge chyba bardziej, na pewno nie orzech. Tez zimny kolor. Wiec ten kawalek cieplej w kolorze podlogi nie dominuje.
A u Ciebie wszystko cieple...

Jakie wymiary ma salon? Bo myslalam ze to sypialnia...



oreganka - 12-03-2010 10:24
salon 5,60x2,9 czy 5,60x3 coś koło tego
sypialnia 3x3 jakoś

kolor ścian jest bardzo zbliżony do mojej magnolii, ona też jest bardzo jasna lekko kremowa
no a gdybym ja kupiła białą kanapę? i meble orzech albo jakiś inny zimny średnio ciemnego koloru bo raczej wenge nie będzie pasował w połączeniu z calvadosem kuchennym
i te czerwony dodatek w postaci ust marlin ... pięknie



Damro - 12-03-2010 10:40

ok są foty

nie o taki efekt nam chodziło, panele w sklepie wśród tych wszystkich ciemnych wydawały się naprawdę jasne
prawda jest taka że są raczej w ciepłym żółtym kolorze
teraz help mi jaki kolor mebli i kanapy?
tylko błagam nie piszcie że biały bo umrę natychmiast śmiercią tragiczną
http://images36.fotosik.pl/158/cc2a09a76cb5b6eamed.jpg
sama je układałam jestem szalenie z siebie dumna, pomimo tego że nie dało się żadnego sensownego wzoru z tego ułożyć
szkoda tylko że panele nieułożyłaś poziomo tylko pionowo,pokój wtedy optycznie wydawałby się większy.



oreganka - 12-03-2010 10:43
panele układa się prostopadle do kąta padania światla- tą zasadą się kierowałam
a po za tym muszę pokój jakoś połączyć z przedpokojem, a tam nie bylo szans żeby poziomo układać



joliska - 12-03-2010 10:53

nie do końca chyba jednak rozumiem czym się wyróżnia budyniowe i mdłe wnętrze

dlaczego to nie jest mdłe, a podloga i kolor ścian podobne?

no tutaj co prawda sa ciemne meble, ale może ja też bym mogła mebelki w kolorze orzecha?
http://inspiracje.leroymerlin.pl/medium/6235_pokoj.JPG
Kolory ścian są tutaj chłodne :)



izabelisina - 12-03-2010 10:59

panele układa się prostopadle do kąta padania światla- tą zasadą się kierowałam
a po za tym muszę pokój jakoś połączyć z przedpokojem, a tam nie bylo szans żeby poziomo układać

Kąt padania światła to jeden z czynników podczas układania czy to parkietu czy też paneli. Ale bardzo istotne jest wrażenie optyczne, bo to pierwsza rzecz jaka rzuca się w oczy podczas spojrzenia na wnetrze. Dlatego ja równiez byłabym za ułożeniem paneli wzdłuż krótszej sciany...ale teraz jak to się mówi "po ptakach" :-?

Zdecydowanie musisz wyrównac kolorystykę. Przez kolor podłogi zrobiło się ciepło, wiec teraz trochę zimnych kolorów dodaj. Inaczej ta ciepłota przytłoczy.

Spróbuj może zrobic sobie taką paletę kolorów wykorzystanych do tej pory u ciebie, połóż na jednym, gładkim tle (najlepiej białym) i wtedy spróbuj zobaczyć czego brakuje zeby wyrównać palete kolorów. Do tego co masz dokładaj różne kolory (wykorzystaj ciuchy, cokolwiek). Chodzi po prostu o to zeby wybrac najodpowiedniejsze zestawienie a przede wszystkim zestawienei w którym bedziesz sie dobrze czuła :-)



aneta-we - 12-03-2010 11:03
Takie piszecie rzeczy niby oczywiste a laikowi miesza sie w głowie :-?
Myślałam, ze najlepiej wybrać do pomieszczenia albo ciepłe kolory albo zimne.
Chyba sama będę potrezbowała pomocy przy wyborze mebli do salonu i jadalni. Też pomożecie? Pliss :(

A juz te wizualizacje i wyklejanki jakie robicie- szok.



joliska - 12-03-2010 11:07
Dla osób z problemami kolorystycznymi - i na sobie, i u siebie :)

http://blog.wearpalettes.com/



izabelisina - 12-03-2010 11:15

Dla osób z problemami kolorystycznymi - i na sobie, i u siebie :)

http://blog.wearpalettes.com/

Genialny blog joliska :-) Na razie tylko rzuciłam okiem ale juz mi sie podoba.



oreganka - 12-03-2010 11:15
jeśli chodzi o to ułożenie paneli
nie bardzo wiedziałam jak połączyć panele ułożone poziomo z panelami ułożonymi pionowo;/
wydawało mi się że to będzie okropnie wyglądało
ale faktycznie pokój się jakoś optyczne zmniejszył przez te panele...

a na tych kolorach się nie znam, jestem bezradna co do wyrobu kanapy, chyba nie mam takiej wyobraźni, nie mam zielonego pojęcia jaki kolor tam bedzie pasował...
o zgrozo w pierwszej kolejności chcialam kupić brąz... ale to już by chyba zakrawało na zbrodnię heheh



popcarol - 12-03-2010 11:23
Ulozenie paneli nie jest az takim problemem tutaj, ja bym zostawila.
Biala kanapa - tylko skora. O skoropodobnzch juz bylo. A z materialem oszalejesz, nawet jesli pokrowce daloby sie sciagnac ;)

Meble widze tutaj naprawde biale i tylko biale ;) Gdybys miala inna kuchnie, to moze i to wenge by uszlo, chociaz nie lubie tego koloru (za popularny ostatnio)..



oreganka - 12-03-2010 11:24

Dla osób z problemami kolorystycznymi - i na sobie, i u siebie :)

http://blog.wearpalettes.com/

Genialny blog joliska :-) Na razie tylko rzuciłam okiem ale juz mi sie podoba. hmm a ja chyba nie wiem o co kaman
pokazano zestawienia kolorów które do siebie pasują? czy na odwrót



popcarol - 12-03-2010 11:26
Pasuja :)



oreganka - 12-03-2010 11:30

Pasuja :) no dobra żartowałam;p;p
ubrania i kolorki obok siebie to jedno
a meble podłogi okna itp to zupełnie co innego
to trzeba sobie wyobrazić, widzieć to... wy widzicie a do mnie przemówią jedynie jakies przyklady
aranże
zdjęcia innych pomieszczeń



joliska - 12-03-2010 11:37

ubrania i kolorki obok siebie to jedno
a meble podłogi okna itp to zupełnie co innego
to trzeba sobie wyobrazić, widzieć to... wy widzicie a do mnie przemówią jedynie jakies przyklady
aranże
zdjęcia innych pomieszczeń
Oreganko,
to to samo :) tak jak w ubraniach źle wygląda połączenie ciepłej zieleni z ciepłym brązem czy pomarańczem, tak też źle wygląda w mieszkaniu.



altager - 12-03-2010 11:40

Jesli meble i sofa beda w cieplych kolorach, bedziesz codziennie wracac do budyniowego mieszkania :/ Brzmi bardzo smakowicie :wink: A jak dla mnie to brzmi mdło i niestrawnie :(
Coś mi się wydaje oreganko, że chciałabyś jakiejś odmiany, ale boisz się i bliżej Ci do takich tradycyjnych, ciepłych kolorów (bo wydają się bezpieczne). Można i tak! ale trzeba uważać, żeby nijakość nie wyszła. Swoją drogą to zdjęcie chyba trochę przekłamuje kolory. Zrób jeszcze jakieś w świetle dziennym i w kilku ujęciach. I napisz dokładnie co to za panele, jakiej firmy i jak się nazywają bo jasnego wiązu nie moge w necie znaleźć.



joliska - 12-03-2010 11:44
Beżowe ściany - zimne! - w inspiracjach:

https://www.decorpad.com/photos/2009...8ef88b5f03.jpg

https://www.decorpad.com/photos/2009...53ea228a72.jpg

https://www.decorpad.com/photos/2009...5a78f09b61.jpg

http://www.housetohome.co.uk/imageBa...e1daba6b35.jpg

Pooglądaj najlepsze strony wnętrzarskie, np.:

http://www.housetohome.co.uk/
http://www.seasonsforallathome.com/
http://www.apartmenttherapy.com/



DoniaSuzzi - 12-03-2010 11:50

Jesli meble i sofa beda w cieplych kolorach, bedziesz codziennie wracac do budyniowego mieszkania :/ Brzmi bardzo smakowicie :wink: A jak dla mnie to brzmi mdło i niestrawnie :( Jak dla mnie absolutnie. Jest moda na szarości i ludzie płyną z modą. Sa z pewnością nowoczesne i przywołują 'wow' na swój widok, ale, jak dla mnie, mieszkanie na dłuższą metę z szarościami jest przygnębiające i 'chłodne'. Tzw 'budyniowe' wnętrza są, masz rację, bezpieczne, klasyczne, tradycyjne (nic w tym złego), ale jeśli oreganka podświadomie wybiera takie kolory, to oznacza, że czuję się w nich swobodnie i komfortowo. Moim zdaniem nie każde zestawienie ciepłej podłogi i ścian (w tym oreganki) musi być od razu 'niestrawne'. W końcu goście, dla których to wnętrze będzie mdłe przyjdą na 2-3 h, a ona tam będzie mieszkać.

Co nie znaczy, że nie ma szukać jakiejś równowagi w kolorach
:wink:

P.S Może warto pomyśleć np o 'zimniejszym' oświetleniu pokoju?



altager - 12-03-2010 12:14

Jesli meble i sofa beda w cieplych kolorach, bedziesz codziennie wracac do budyniowego mieszkania :/ Brzmi bardzo smakowicie :wink: A jak dla mnie to brzmi mdło i niestrawnie :( Jak dla mnie absolutnie. Jest moda na szarości i ludzie płyną z modą. Sa z pewnością nowoczesne i przywołują 'wow' na swój widok, ale, jak dla mnie, mieszkanie na dłuższą metę z szarościami jest przygnębiające i 'chłodne'. Tzw 'budyniowe' wnętrza są, masz rację bezpieczne klasyczne, tradycyjne (nic w tym złego), ale jeśli oreganka podświadomie wybiera takie kolory, to oznacza, że czuję się w nich swobodnie i komfortowo. Moim zdaniem nie każde zestawienie ciepłej podłogi i ścian (w tym oreganki) musi być od razu 'niestrawne'. W końcu goście, dla których to wnętrze będzie mdłe przyjdą na 2-3 h, a ona tam będzie mieszkać.

Co nie znaczy, że nie ma szukać jakiejś równowagi w kolorach
:wink:

P.S Może warto pomyśleć np o 'zimniejszym' oświetleniu pokoju? Dla wyjaśnienia! - odniosłam się do Twojej wypowiedzi, a nie jako komentarz do aktualnego wyglądu pokoju oreganki. Choć to nie moja kolorystyka to ciągle jeszcze uważam, że można w nim osiągnąć przyjemny klimat. Oreganka sama musi wiedzieć z czym się dobrze czuje :D, a zaczynam się obawiać, że jak się naogląda pomysłów wnętrzarskich to będzie jeszcze bardziej zakręcona. :wink:



DoniaSuzzi - 12-03-2010 12:53

Jesli meble i sofa beda w cieplych kolorach, bedziesz codziennie wracac do budyniowego mieszkania :/ Brzmi bardzo smakowicie :wink: A jak dla mnie to brzmi mdło i niestrawnie :( Jak dla mnie absolutnie. Jest moda na szarości i ludzie płyną z modą. Sa z pewnością nowoczesne i przywołują 'wow' na swój widok, ale, jak dla mnie, mieszkanie na dłuższą metę z szarościami jest przygnębiające i 'chłodne'. Tzw 'budyniowe' wnętrza są, masz rację bezpieczne klasyczne, tradycyjne (nic w tym złego), ale jeśli oreganka podświadomie wybiera takie kolory, to oznacza, że czuję się w nich swobodnie i komfortowo. Moim zdaniem nie każde zestawienie ciepłej podłogi i ścian (w tym oreganki) musi być od razu 'niestrawne'. W końcu goście, dla których to wnętrze będzie mdłe przyjdą na 2-3 h, a ona tam będzie mieszkać.

Co nie znaczy, że nie ma szukać jakiejś równowagi w kolorach
:wink:

P.S Może warto pomyśleć np o 'zimniejszym' oświetleniu pokoju? Dla wyjaśnienia! - odniosłam się do Twojej wypowiedzi, a nie jako komentarz do aktualnego wyglądu pokoju oreganki. Być może, ale mój komentarz (jak wszystko w tym temacie) dotyczy wnętrza oreganki i dość 'smakowitego' określenia go. Bo chyba o tym tu dyskutujemy (?) tak więc wszystko jedno. Chyba, że ktoś nie lubi budyniu ...



oreganka - 12-03-2010 13:01
faktycznie trochę się boję odejść od kolorów standardowych typu beze brązy
moze trochę dlatego że w takich kolorach rzeczywiście czuję się komfortowo, a może po prostu dlatego że boję się zaryzykować

nie chciałabym aby wnętrze mojego mieszkanka był odpychające i zimne,
no ale nie chcialabym też mydelniczki i budyniu czy jak tam to nazwać;]



oreganka - 14-03-2010 16:57
decyzje już raczej zapadły
w salonie będzie sofa ecru i pufy
stoliczek, szafka rtv w kolorze orzecha z szkłem mrożonym jak się uda znaleźć,
szafa do zabudowy również
dodatki groszkowe lub czerwone -zastanwiam się jeszcze
podoba mi się taki zestaw



altager - 15-03-2010 19:30
Skoro jak piszesz decyzje zapadły, to pochwal się efektami po skończeniu meblowania :D



aneta-we - 15-03-2010 20:42

decyzje już raczej zapadły
w salonie będzie sofa ecru i pufy
stoliczek, szafka rtv w kolorze orzecha z szkłem mrożonym jak się uda znaleźć,
szafa do zabudowy również
dodatki groszkowe lub czerwone -zastanwiam się jeszcze
podoba mi się taki zestaw
stawiałabym na groszkowe :wink:



joliska - 16-03-2010 06:24

decyzje już raczej zapadły
w salonie będzie sofa ecru i pufy
stoliczek, szafka rtv w kolorze orzecha z szkłem mrożonym jak się uda znaleźć,
szafa do zabudowy również
dodatki groszkowe lub czerwone -zastanwiam się jeszcze
podoba mi się taki zestaw
stawiałabym na groszkowe :wink: Poczekałabym aż wszystko stanie na swoim miejscu, bo może się okazać, że magnolia, ecru i szkło mrożone pilnie potrzebują jakiegoś innego koloru ;)

Oreganko, czy Ty chcesz szkło mrożone na front szafy??????



insula - 22-07-2010 11:47
Ja tylko wtrąciłabym a propos tych wcześniejszych mebli olcha miodowa, która także opanowywała moj dom rodzinny - ze one takze nadaja sie do malowania. przyklad ponizej.

http://img442.imageshack.us/img442/1052/szafa02.jpg

Uploaded with ImageShack.us

http://img180.imageshack.us/img180/2967/szafa10.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Instrukcja wykonania w linku:
http://www.domzpomyslem.pl/show/szafa-dla-odwaznych



monjan - 22-07-2010 12:05

Oreganka ma mnóstwo calvadosa, nie sposób malować całej kuchni i wszystkich drzwi wewnętrznych ... ok a jak, czym przemalować takie meble?typu pażdzioch olcha z BRW?
proszę łopatologicznie...



insula - 22-07-2010 12:51

ok a jak, czym przemalować takie meble?typu pażdzioch olcha z BRW?
proszę łopatologicznie...
Oni malowali powyżej olejną popielatą i zwykłą emulsyjną zieloną, ale z tego co wiem do mebli lepsze są farby akrylowe i takimi to można nawet meble w łazience chlasnąć :)



monjan - 22-07-2010 13:02

Oni malowali powyżej olejną popielatą i zwykłą emulsyjną zieloną, ale z tego co wiem do mebli lepsze są farby akrylowe i takimi to można nawet meble w łazience chlasnąć :) a czy trzeba przed malowaniem jakoś przetrzeć?oczyścić?zmatowić?
czy od razu farbą(pewnie kilka razy?wałkiem?)



insula - 22-07-2010 14:04
Jeśli chodzi o drewno to trzeba je potraktować papierem ściernym, a jeśli chodzi o drewnopodobne, tj. paździerz z okleiną to trzeba tylko przetrzeć szmatką, nie może być nigdzie tłuste. Zmatowienie dotyczy tylko drewna, okleina mogłaby się bezpowrotnie zniszczyć. Najlepiej wałeczkiem, po wyschnięciu pokryć drugą warstwą :)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ewagotuje.htw.pl



  • Strona 2 z 2 • Wyszukano 310 wypowiedzi • 1, 2