TECHNOBUD ŁOMIANKI
Edyta Mikucka - 23-11-2007 21:03
Witam,
chciałabym przestrzec przez firmą Technobud z siedzibą w Łomiankach. Podpisałam z tą firmą zamówienie na drzwi (3 szt. wewnętrzne i 1 szt. zewnętrzne). Pomiaru dokonywał specjalista z tej firmy, a termin realizacji ustalono na 02.07.07. Firma wykonała tylko część zamówienia z prawie 5 m-cznym opóźnieniem. Dodatkowo jedne z drzwi wewnętrznych były w złym rozmiarze, zaś do innych zamówiono złą ościeżnicę i nie można drzwi wykończyć, gdyż nie pasują żadne opaski. Drzwi zewnętrzne zamontowano naruszając strop, co wymagało dodatkowej naprawy na nasz koszt. Ponadto doświadczyliśmy bardzo niskiej i lekceważącej obsługi przez pracowników firmy (brak kontaktu, rozłączanie się w trakcie rozmowy, obraźliwe słowa). Firma poza zwrotem kosztu drzwi wewnętrznych, które były w złym wymiarze nie widzi zasadności reklamacji.
Dotychczas nie miałam większych problemów z wykonawcami, pomimo iż stary dom z czasów wojennych remontuję już kilka lat.
elviss - 20-04-2008 21:43
Chciałbym PRZESTRZEC przed firmą Technobud w Łomiankach!!!
Podczas zakupów pracownicy są bardzo mili lecz po podpisaniu umowy sytuacja się zmienia. Zaczęło się od nieprawidłowego dobrania drzwi do otworu (mimo ze przed zakupem mierzyli wszystko). Monterzy wymyśl ze skują kawałek i dzieki temu miałem ścianę do naprawy (gips + malowanie). Kolejnym dowodem profesjonalizmu było zakładanie klamek. Po skończonej pracy klucz do drzwi wchodził tylko z jednej strony. Dodatkowo jedna para drzwi jest krzywo założona (drzwi same sie przymykają) mimo ze ściana jest idealnie prosta.
Ściągnięcie kogoś do poprawy usterek jest poprostu niemożliwe. Umawiałem sie wielokrotnie i oczywiście nikt nie przyjeżdżał na umówione spotkania nawet mnie nie powiadamiając. Dodzwonienie sie do pani która mnie obsługiwała graniczyło z cudem. Trwało to 2 miesiące. Doczekałem sie ekipy dopiero po tym jak pojechałem do siedziby firmy, złożyłem pisemną reklamacje i zagroziłem UOKiK. Miałem tez zastrzeżenia do jakości drzwi (mi wyglądają na wybrakowane) lecz reakcji na to nigdy sie nie doczekałem i sam sobie podarowałem bo nie mam cierpliwości do ZŁODZIEJSTWA!!!
Greg Builder - 31-03-2009 16:50
Niestety mogę się jedynie przyłączyć do pozostałych komentarzy. W moim wypadku zlecenie dotyczyło kilkunastu drzwi i było realizowane zamiast obiecanych 5-6 tygodni niestety ponad 9 miesięcy. Jestem jednak szczęściarzem, bo w końcu wszystko mam, a nawet na koniec udało mi się utargować drobne zadośćuczynienie za przedłużający się termin realizacji. O ekipie montującej zdecydowanie mogę powiedzieć coś dobrego - sprawni, czyści, starają się. Zespół handlowy przypomina jednak najgorsze lata minionego systemu - brak szacunku dla klienta, zrzucanie winy na klienta, obrażanie klienta i tłumaczenie, że ze względu na liczbę zamówienień przeciez nie mogą nic kontrolować ani gwarantować.
Szkoda mi ekipy montującej, że tam pracuje i szkoda, że budynek Technobudu jest tak dobrze widoczny i jeszcze nie jeden człowiek sie na tym poślizgnie.
ambroma - 01-04-2009 10:04
Mam podobne odczucia, w Technobudzie klient jest intruzem :cry: Tak więc lepiej omijać ich szerokim łukiem, może wkrótce to odczują i pójdą po rozum do głowy :wink: